Tugcecakir Mircet merhaba para kazanıyormuydunuz acaba burada demin bir arkadaşlada konuştum kendi üretip satıyormuş. Siz kendiniz mi üretiyorsunuz toptancıdan mı alıyprsunuz? Tavsiye edermisiniz?
Mircet Tugcecakir toptancıdan alıyorum ben çok fazla kesinti yapılıyor 50 liraya aldığın bir ürünü 110 tl ye satarsan sana 15 lira kar kalıyor