Arkadaşalar 1 ay 26 günlük oğlum var
Birgün öncesine kadar gece 1 den 3 e kadar uyutamazdım çığlık çığlığa ağlardı fakat dün gece 1 30 da uyudu acıkınca ağladı uyandı o kadar. Sarılık dolayısıyla mama başlamıştık 1 aylıktı reddetti şimdi sadece emiyor,arada mama deniyorum fakat almıyor reddedyor. Emdiği sürece keufi yerinde hatta fazlasını kusuyor bile.Kakasını falan da güzelce yapıyor tabi uykuda gaz dolayısıyla ıkınıyor ayrı. Bir anda böyle olması normal mi korkuyorum. Ağrısı olsa,aç olsa ağlar değil mi. Endişe etmeli miyim