Asel45 Başlık olarak ne yazsam bilemedim arkadaşlar sorum şu iç çamaşırı giydiğim zaman sanki birşey batıyormuş gibi rahatsız oluyorum (rahim kısmında) nerdeyse bi kaç gündür böyleyim .