Benim başıma geldi doğumum geç saatte gerçekleşti doktor plesentayı çekerek çıkardığı için içerde parça kaldı 2 Defa kontrole çağırdı ultrasonla baktı içerde parça kalmış dedi düşük ilacı verdi düşmesi lazım dedi kendiliğinden düşmedi en son gittiğim kontrolde hemen kürtaja alıcam dedi ben o anda korktum başka doktora gitmek istedim başka bir doktora gittim kürtajlık bir durum yok dedi karnıma masaj yaptı aradan 2 gün sonra kocaman plesenta parçası düşürdüm