Sevgi1 gerçek sanci olsa emin ol anlarsın düzenli şekilde gelir belden vurur ilk bugun müsait olunca duşa gir sonrasında kontrol et tam senin zamanında 40+3 de akşam o şekil sanci mi değil mi acaba diye duşa girdim duştan sonra ne ağrı ne sanci uyku bastı yattım uyudum bir gün sonra kontrol vardı içim bi tuhaf di hissetmiş gibi sanci yoktu ama nst de suyum geldi bağlandıktan 3 4 dk sonra direk dokto4 odasına suyum gelmeye başladıktan sonra 5 dk da bi sancim geldi yani d3mem o ki sana da aynısı olabilir sağlıcakla al bebeğini kucağına inşallah doğumdan da korkma dayanılmayacak şey değil:)