-ozge1 abur cubur yiyorsanız bırakın çok faydasını görürsünüz.Bana ilk aylarda yok helva ye yok şerbetli tatlı ye süt olsun dediler alakası yok.Su içiyorum 2,5 litre.11 ay oldu doğum yapalı hala emziriyorum.Bu arada bir arkadaşım diyetisyen onunla konuşmuştuk biraz.Önce yemek saatlerini düzenle dedi.Akşam 7 den sonra bir şey yeme su ve rezene iç dedi.Hala öyle yapıyorum.Bu ara bazen 8 i buluyor yemek ama.Hamilelik öncesi
kilomunda altındayım şu an.