Yavuzselimmm aynı ayda aynı sorun yüzünden tedirgin olmuştum, internette araştırıp okudukça da uykularım kaçmıştı, Sesli uyaranlara da dönmüyordu, hatta biraz çevirmeye çalıştığımızda sanki canı yanıyor gibi ağlıyordu,kucağımdayken bakıyordum kafası bir yana eğik. daha kontrol zamanı gelmemesine rağmen randevu alıp doktoruna gittim panikle , normal olduğunu , değişeceğini söyledi. Değişti de. Sabredin, 4. Aydan sonra değişti bizde.