Cennet56 bundan iki hafta önce doktorumuz baş çevresi kilo boyla orantılı değil önden gidiyor bıngıldak kapanmamış diyerek beyin cerahına yönlendirdi ( özel hastane ) ultrason çekildi bir büyüklük var evet mr çekelim dediler tabi kabul etmedim çam şakuraya beyin cerrahına götürdüm doktorun söyledikleri fışkırır tarzda kusma, gözlerde bayık bakış, uykuya eğilim yoksa bu yaştaki cocuga boşuna mr çekmeyelim dedi. Genetik olma ihtimali çok fazla eşimin ailesi büyük kafalı o yüzden için rahat bir şekilde hastaneden ayrıldım ama özele kalsa anında mr günü veriyorlardı halbuki bir sorun görünse bıngıldak açık olduğu için ultrason da görünürmüş o yüzden böyle belirtileriniz yoksa devlet hastanesinden beyin cerrahından randevu alıp gidin derim. 🙏🏼