GizemElf Yurt dışındayım burada Centre point adlı bir mağazanın bebek bölümünden aldım.Askılığın markası Junior.Paylaştığım görseli internetten buldum tıpatıp aynısı.Her seferinde dolduruyorum askıları hiç açılmadı cırtları😅 Arkadaşlarım falan benden görüp aldılar hep.
Kullandığım bebek arabası Casual Cadillac Air