Zeynebinannesiii Bebelac gold 1 kullanıp memnun kalan varmı acaba ? Bebeklerin kilo durumları nedir ?
Ferdakavak Zeynebinannesiii ben aldım kullanmadım kızıma aşırı gaz yaptı esema kullanıyorum çok memunum
sarilokumumm Zeynebinannesiii ben bu ay kullandım ama kilo alımını henüz bilmiyorum severek içiyordu oğlum perşembe öğrenicem kontrolümüz var
NefesAysamm Zeynebinannesiii biz tüm mamaları kullandık kızım sadece bebelac gold serisini severek tüketiyor o kadar zor ki bulmak 2 li paket alıyorum gaz yapmıyor sindirim olayı kolay
Safiiye Zeynebinannesiii hiç bir problem yaşamadik cnm gazda dahil ama BN bazen 1cay kaşığı zeytinyağı koyardım kabız olmasin mamasinida catalla karistirirdm ki köpükler oluşmasın gazda yapmasin diye
sarilokumumm Zeynebinannesiii 3 aylık oldu tam 2 aylıkken başladım o zaman 4750 kg dı perşembe kilosuna bakıcaz sağlık ocağında kontrolümüz var
Zeynebinannesiii NefesAysamm biz de sindirim durumu 3 günde bir bazen 4 günde bir kaka yapıyor ve birazcık gaz yaptı bende sma aptamil kullandık sma kusturdu aptamil kabız yaptı bu bebelac gold da kakası biraz koyu 3,4 günde bir yapıyor sizde de öyle mi ?
durucinar Kilo alımı iyi oluyor ama kaka sorunu gaz problemi yapıyor maalesef ben de sma nutri comfort aldım kolay gaz çıkarıyor hazırlarken topaklanmiyor kokusunda yok desem yeri şuan 2ayligiz 6200kilomuz önümüzde ay kilosunu görmüş olucam
Zeynebinannesiii Safiiye zeytinyağı bende koyacağım su zamana kadar hiç mamasına koyammısfım canım işe yarıyor mu ? Birde kilo durumu nasıl
Safiiye Zeynebinannesiii Şuan 2bck yaşında 14 kilo cnm ozamnda kilosu iyidi ve tombik bir bebekti zeytinyag ise yarıyor sabah ac karnına 1 cay kaşığı da verebilirsin
balannesiii Zeynebinannesiii ben kücükken oğlum onunla başlamıstım fazladan öyle şişirerek kg aldırmıyor ideal kilo alıyordu hep oğlum şuan 3 numarasını kullanıyoruz hep memnun kaldım
Smyynrygz Zeynebinannesiii biz de oğluma bebelac gold denemiştik, gazlı bi bebek olmasına rağmen hiç gaz ve kabızlık ishal falan olmadı, ama zaten kusan bi bebekti ve kusmasını aşırı arttırdı , o yüzden aptamile geri dönmek zorunda kaldık