Kızlar bebeğim 3 aylık korunuyorduk 3 4 gün önce hafif pembemsi leke geldi doğumdan sonra ilk defa sonra kahve rengi ve bitti ceviz büyüklüğünde adet oldum sandım oldum mu olmadım mi yerleşme kanaması değildir inşallah kafam çok karışık biri beni aydınlatabilir mi