Hilalrecepp Kızlar bebeğim ek gıdaya başladıgından beri kıyafetlerinde yemek lekeleri oluşuyor.Unibaby sıvı deterjan ve duru granul toz sabun kullandım ama lekeler cıkmıyor.Siz ne önerirsiniz
VERA19 Hilalrecepp Vanish Kosla Oxi Action kullanıyorum lekelere ben.Leke çıkarıcı şart,yoksa çıkmıyor😒
Annebalisi Hilalrecepp E bebekte satılan baby me leke çıkarıcı spreyden kullanıyorum. Lekelendiğinde hemen spreyi sıkıp öylece atıyorum kirliye çıkarmadığı leke çok nadir oldu bu zamana kadar.
VERA19 Hilalrecepp Daha bitkisel kimyasal içermeyen leke çıkarıcılar da vardır mutlaka araştırabilirsiniz.Ama şöyle söylüyüm leke çıkarıcı kimyasal veya değil şart maalesef.Aksi taktirde lekeler çıkmıyor🥲
Hilalrecepp Annebalisi unibaby leke çıkarıcı aldım da pek işe yaramadı.Siz leke oluşur oluşmaz mı sıkıyorsunuz yoksa makineye atmadan mı?
Annebalisi Hilalrecepp Evdeysem eğer hemen sıkıyorum kirliye atıyorum yıkanana kadar öyle bekliyor kirlilikte.