zynpsk sleepy ile başladım belden kaka taşması ve lastik izinden dolayı 2.ayda goona geçtim şuan 15 aylık hala goon kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. Hele ki sleepyden sonra goonun yumuşaklığı ve dokusu eşsiz geliyor insana ben ilk beze dokunduğumda ben bugüne kadar çocuğuma karton bağlamışım dedim resmen 😁 ama ben bezi internetten toplu alıyorum uyguna geliyor o zaman geçen ay farkında olmadan bezin bitmek üzere olduğunu görünce sipariş gelene kadar A101 soffio aldım o da fena değil ama parfümlü ve lastikleri var yine onu kullandım 2 gün lastiklerini elimle kopartarak kullandım ama he fiyat olarakta baktığımda goon ile 0.06krş fark vardı sadece gerek duymadım almaya goona devam ediyorum. İçeriği temiz parfümsüz ve yumuşacık bir bez 👌🏻