Herkese merhaba biz doğduğumuzdan beri sleppy kullanıyorduk 1 yaş sonrası tahriş olmaya pişik olmaya başladı neden bilmiyorum baby turco kullanmaya başladım ondada aynı sorunu yaşıdım bana fikir verir misiniz sizler bebişlerinize hangi bezleri kullanıyorsunuz biz tekrar bez değiştirmez zorundayız😔
minies/prima/A101 bezi bu markaları kullanıp çoğu kişi çevremde memnun kaldıklarını söylediler sizlerin de fikirlerini almak istiyorum☺️