Asafina Merhaba anneler ben sütümü sagdigimda soguk oluyor. Herkeste böyle mi acaba. Sagip ısıtıp veriyorum.
tavsaninannesi Asafina ılık oluyor benimki bekletip sonra verceksem sıcak su dolu kaseye oturtuyorum 5 dk ısınıyor direk vereceksem zaten ılık oluyor
1tinybean Asafina Arkadaşlar bebek emdiğinde süt soğuk falan değildir. İçmesi gereken ısıdadır ki yaradılış gereği böyledir yani zaten. Ortamınızın ısısına bağlı olarak sağana kadar soğuyordur sütünüz.
Aydenizerdogmus Ben direk sağıp veriyodum sonra bi de baktım ki buz gibiymiş. Vicdan azabından ölüyorum aklıma geldikçe , Ama bilmiyordum sopuk olucağını , ısıtıp veriyorum artık. Hava soğuk ondan sanırım yada sağma süremiz uzun olunca soğuyor muhtemelen
Asafina Aydenizerdogmus benimkide soguk ben sağınca fark ediyorum biberon elimi ısıtmıyor ki o yüzen hemen versem bile ısıtıp veriyorum
Ayemta Bende bi defa sagib verdim Buz gibiymis.Vicdan azabindan aklima geldikce kendimi dovesim geliyor.
Cagla01 Benimde sütüm ılık neden acaba bir çoğu soğuk yazmış bende biberondan hissediyorum baya ılık hatta eşimde eline aldığında biberonu oda söyledi bir kaç defa nasıl ılık diye