Kizlar 6,5 aylik ogluma uyku egitimi verdim. Piş pat yontemi ile. Sandalyeyi yanina cektim. Poposuna vurarak devamli dokunarak uyuttum. Uyaniklik
saatlerine cok dikkat ettim. 11. Gunde bi baktim uyumuş!! Ben odada dahi yoktum. Baska evdede uyudu kendi kendine. Dusunen varsa yardimci olabilirim❤️❤️❤️Oncelikle kesin karar verin. Bazen 2 saat surcek bazsn 10 dk . Katilarak agladiginda seviyesi yukseldiginde kucagimiza alip sakinlestirin. Sakinlesince geri besigine birakin . Eliniz hep ustunde olsun . İnanin zor degil. Hergun 4 kere uyutmak daha zordu. O zaman bile daha cok agliyodu. Suan besiginde 0 aglama huzurla uyuyor. Nasil mutluyum anlatamam😉❤️❤️❤️