MelikeKrnz biz 40günlükken sünnet ettirdik pipide yapışıklık da vardı epeyce zahmetli oldu sünneti. Eve geldikten sonra çok ağlamıştı elim ayağıma dolaşmıştı. 1 çay kaşığı calpol verdim sakinleşti uyudu. Karton bardak koyamadım ben,beceremedim bir türlü. 1 beden büyük bez kullandım bir de gazlı bezi kalın bir tabaka olacak şekilde komple vazelinledim, pipiyi saracak şekilde kestim , kalın kurdele ölçüsünde. Pansumanı yaptıktan sonra dikişlerin olduğu yeri onunla hafifçe sardım. Vazelin çok olduğu için bezine yapışma durumu olmadı. Biraz da rahatlattı galiba ağlamadı huysuzlanmadı. Gazını çıkartırken yine omuzuma yaslıyordum poposunu tutarken hafif kendimden uzaklaştırarak tutuyordum pipiye baskı olmasın diye. 2.gün çok daha rahat edeceksiniz inşallah fakat her pansumandan sonra egzersizleri mutlaka yapın ki yapışma olmasın.