Tosbikiim_0606 aynı dertten ben de muzdariptim ama her kakada değildi.Doktor sütü kes demişti sadece, yoğurt ve peynir yiyebilirsin dedi. Ben de o şekilde yaptım ama hafta hafta kötüye gitti huysuzluk ve her kakada mukus vardı.Bu defa yoğurt ve peyniri de kestim bir müddet iyi oldu ancak tekrar başladı ve test yaptırdık. Süt ürünlerini ve havucu yememem gerekiyomus yani bende belli başlı şeylerde önemsemedim yani bundaki süt oranından nolsun gibi. Bu defa kan vardı. Ve bir müddet kabızlık oldu ama o kadar kötü biseyki anlatamam acillerdeydik. Artık ne yersem içeriğine bakıyorum ve içeriğinden suphelendiklerimi yemiyorum. Zaten yavaş yavaş artıyormuş dikkat edin derim