Ebrarrrr Ek gıdaya geçmemize az kaldı suyu bazıları normal bardakla ver alışsın diyo alıştırma bardakları gerekli mi acaba sizce yoksa normal bardaklada içebilir mi?
Leylus Ebrarrrr canim bence bardak için çok erken ya ben 6 ayla 9 au arası uci biberon gibi değilde geniş olan var ya ondan kullandım ay onun adımı alıştırma bardağı bilemedim tam 🙈 9 ay oluncada pipetliye geçtim 10 ayligız şuan
Splash-Splash-Love Ebrarrrr Ben direk normal çay bardağında verdim ilkbasta hafif döktü ama hemen alıştı. Hiç kullanmadım alıştırmaları bardağı
Gizemensar Ebrarrrr hiç gereği yok canim kucuk cay bardağıyla başlayabilirsin havas yavas zaten ilk basta tutsalar bile kaldıramıyorum yukarı yardim ederek 9,10. Ayda kendi başına içmeye başlar 🥰
Beyzam18 Ebrarrrr merhaba canm bnm kzm 10 ay 25gunluk ek gıdaya basladgmzdan itibaren kulplu kalın cambardakda suyunu vs Verdm alstrma bardak ne kadar sağlıklı ki alstm mi braak sknti bence 🥰😇
Ahmedenesinannesi Bence gerekli. Normal bardak ve alıştırma bardağı ile karışık verin. Biberona alışıyor bırakamıyor suluk iyi
Ahmedenesinannesi Ebrarrrr bayağı kullandim 2 yaş kesin. Ona bağımlı olmuyor sert oldugu için bisküvili süt filan yapıyordum. Ama bardakta bilerek döküyor.
Ygz30 Bizde kullaniyiruz.Benim oglum suyu hic sevmezdi uc aydir falan iciyor.Alistirma bardagi aldik.17 ayligiz pipetli alicam.Zaten pipetliy blr sey verince iciyor ama bardakdan icmiyor.Kullanan biri olarak hic gerekli degil bence.