NiDaAli_o bikerem sizin kızınız kaç yaşında bu arada Allah bağışlasın 🤲🏻 bir de anlamadım beyninde değilmi regl ile ne alakası var onu anlayamadım bir de kaç yaşında regl oldu ki çok küçük yaşta mı
bikerem NiDaAli_o kizim 12 yasinda. Regl 5 6 ay once oldu. Regl olmasini ssglayan hormonu beyindeki hipofiz bezi yonetiyor. Kizimin beynindeki araknoid kisti bu hipofiz bezinin tam ustundeydi. Kist hipofiz bezine baski yapip vucuda hormon salgilatinca erken ergenlik oldu. Endokrinoloji regl olmaması icin 2 yil igne tedavisi yapti. 11 yasi bitince artik regl olabilir diye kesti igneyi sonra oldu.
bus1 Mehtaprmak benim bebegiminde doğar doğmaz kafasında birşey var dediler ama ne olduğunu bilemedi hiçbir doktor. Daha 3aylik her ay eeg çekildi temiz diolar ama kafasında ultrasonda bişey görünüyor emar için erken diye çok küçük 6 aylık olunca çekelim dediler. İnşallah hepimizin yavrusuna şifa versin Rabbim
NiDaAli_o bikerem hmm anladım canım bizim sol ventrikül de. Biraz tehlikeli bir yerdeymiş büyümesi çok çok tehlikeliymiş umarım büyümez benm bebeğim daha 2,5 yaşında umarım yok olup gider 🤲🏻😰
yagmur72 Aydenizerdogmus Daha detaylı anlatabilir misiniz oğlumda da aynı belirtiler var da endişelendiriyor