Melek-EgemenK tamamen dikkat dagıtmaktan baska careniz yok ilgilenmemizi istiyorlar sürekli yeri gelıyor benmde sesim yükseliyor ama olayları dahada kötüye sürüklemiş oluyorum. Tv yi düşürdü çekip sinirden kültablasını ayagıma attınayagımda parçalandı kızdım babana git dedim sinirini alamadı kolunu ısırdı . En ufak ses degısımı olmamalı ama sabrımız tükeniyor bazen malesef. Bu dönem böyle gecıyor bir sekilde. Sürekli birseyleri atma hevesinde 3tane top aldm onu at diyorum oyle dikkat dağıtıyorum allah bize güç kuvvet versin. Bi an bagırıp sonra kendimi cok kötü anne olmakla suçluyorum sonra diyorum bizde insanız sabrımız tükenebiliyor😭