Kızım 18 aylık çok sevimli ve dışa dönük bir bebek. Markete gidiyoruz çocuk görsün bebek görsün yapışıyor hemen öpmek istiyor yüzünü okşuyor saçlarını elliyor ayyy bebiiiş diye bağırıyo sevinçten çığlık atıyor ben de şimdi covid dönemindeyiz diye çok yapmasını istemiyorum. Kendimiz için değil biz pek umursamıyoruz ailecek ama diğer çocukların anneleri takıyordur belki huzursuz olmasınlar diye kızımı uzaklastiriyorum hemen evet bebek çok sevimli dimi hadi gel kızım falan diyorum. Ama arkasını dönüp ayyy diye bağırıyo onlar gidene kadar. Hatta geçen gün şoktaydik 3.5 yaşında bir kız çocuğuna bebeeek diye bağırdı kızım sevinçle kız yazık yavrum bir ağladı anne bana bebek dediiii diye 😄😄 çok komik bir andı tabi büyümüş abla olmuş kıza bebek dersen boyle olur. Neyse kızlar durum bu kızım kedi köpek ve çocuk gördü mü deliriyor sarılıyor yani öyle vurması canlarini acitmasi ısırması falan yok öpmeyi seviyor. Sizin kızlar da böyle mi her kız çocuğu böyle midir bilmiyorum. Pandemi bebeleri bunlar 😄