Selamm ben yaklaşık 4 aydır gümüş kapak kullanıyordum artık kullanmama kararı aldım fakat çıkardığım günden beri göğüs ucu derileri sürekli soyuluyor ve etrafı kiriş kırış bi hal oluyor kapaksız kullananlar normalde de öyle mi oluyor yoksa ben kapak kullandığım için mi böyle buruştu. Ve bu kuruluğa bi çözüm öneriniz var mı gümüş kapakla nemli nemli duruyormuş meğersem