2 yıldır düzenli bir şekilde yasmin hap kullanıyordum ve adetim günü gününe oluyordu. Geçen ay ilacı bıraktım ve adetim şuan 4 gün gecikti, hala da olmadım. Bıraktıktan ne kadar sonra dizene giriyor, başına gelen varsa cevaplayabilir mi lütfen ? Bu arada hamile olma ihtimalim yok, ben ilscı bırakınca eşim korunmaya başladı. Yani hamile miyim diye sormuyorum 😄 Adetimin düzene girmesi ne kadar zaman alır, bu konuda fikir istiyorum