Cigdemalparslan KIZLAR sütüm çok az çoğaltmak İçin makine almak istiyorum. Çekimi kuvvetli iyi önerdiğiniz süt sağma Makinesi hangisi ?🙏
Asafina Cigdemalparslan philips avent kullanıyorum. Yara göğsümü sağıyorum masaj yapar gibi sağıyor acıtmıyor 10 dk bile sürmeden güzel hızlı sağıyor
Cigdemalparslan KIZLAR sütüm çok az çoğaltmak İçin makine almak istiyorum. Çekimi kuvvetli iyi önerdiğiniz süt sağma Makinesi hangisi ?🙏
minikbirbal minikbirbal elektrikli olan kademeli olarak ayarlanıyor gayet kuvvetli. Bende birde baby plus tekli elle sağım pompası var oda iyi ama çok zaman alıyor
cinara Cigdemalparslan zaten manuel vakuumlu gogusune koy isini yap o kendi sagim yapcak ben 6 aydi onunla cekim yapiyorum
minikbirbal Cigdemalparslan elektrikli olan kademeli olarak ayarlanıyor gayet kuvvetli. Bende birde baby plus tekli elle sağım pompası var oda iyi ama çok zaman alıyor
Fad Lansinohun hem elektrikli hem manuelini kullanıyorum ikisinden de memnunum. Eğer beni yormasın çekimi biraz fazla olsun dersen elektrikli olan baya işine yarar
Bebeque16 Mochi sütünüz çoksa sağar. Az olduğunda ancak birkaç damla çıktığı oluyor. Bebek emerken diğerini sağmak için iyi bir de, yoksa memeye koydugunuz gibi sagmıyor malesef. Avent kullandım acitmiyor gerçekten hiç, ben memnun kaldım
Babylove Bebeque16 Katılıyorum. Mochi diyenler olmuş ama o sağma pompası değil, fazla sütü toplamak için dediğiniz gibi. Bende aldım sadece bebegim birini emince digerine takiyorum o sekilde topluyor sütü oda fazla sut varsa.👍🏼
Avakado-34 Cigdemalparslan Lansinoh elektrikli tekli var bende çok memnunum. Çekim gücü iyi canımı da yakmadı , Sadece olumsuz yanı bi göğsü sağarken diğer göğüs akıyor o yüzden çift başlı olanlar daha mı iyi olurdu bilemedim 🤷🏻♀️