Merhaba güzel anneler
Oğlum şuan 3ay 5günlük,haftaya sünnet yaptırmak istiyorduk ama eşimin çok yakın bi abisi illa 5.ayda yaptırın,çocuk toparlasın dedi,onlara doktor öyle söylemiş.eşiminde aklı çelindi,haftaya gün alıcakken vazgeçti.ben daha fazla geciktirmeden olsun istiyorum.yarın doktoru arayıp sorucam ama siz tecrübeli anneler sizlere doktorlarınız ne zaman olmasını önermişti?