Benim kızımda 5,5aylık daha yeni yeni atlatıyoruz egzamayı çok şükür. 2,5aylıkken başlamıştı. Aylarca çekti kızım. Kızımında boynunda kulak arkalarında ve bez kısmında vardı. Doktorumuz bir sürü krem verdi.Kullandık geçmedi.Son çare istemeye istemeye kortizonlu krem kullandık. O da geçirmedi. Baktım dahada artmaya başladı.Dermatologa gittim.Çok şükür verdiğimiz kremlerle geçti. Ama günde 2kere nemlendirin cildini. Bende sizin gibi hiç nemlendirici kullanmıyordum daha önceleri