gozde34 ilk adım ayakkabısı daha almadım ama kriter olarak tam ortapedik olması gerektiğini he birde iç kısmında bizlerdeki gibi ayak oyuntu yerinin olmaması gerektiğini biliyorum yani tüz olması gerekiyormuş ben şu ana kadar hep lwc h&m nin bebek ayakkabılarından giydirdim aksesuar olarak onda da şu anda kızım 16-17 numara giyiyor
shdemir dediği gibi bazı bebeklerin ayaklarının üst kısmı tombul olabiliyor o yüzden deniyerek almak daha doğru birde bilek kısmını saran bir ayakkabı tercih etmek gerekiyor rahat basa bilmeleri adına
Birde bazı doktorlar tam yürümeden ayakkabı giydirmeyi doğru bulmuyolar bir süre patik gibi yumuşak kaymıycak bireşeyle veyada çıplak ayakla basmalarını tavsiye ediyolar