Belinay Iyi aksamlar 38 gunluk kizim war uykusunun içinde ihliyor surekli arada uyanikkende yapıyor neden Olur acaba yardımcı olurmusunuz
Elfela Belinay gaz kaka karın agrısı yuzunden inliyolar genelde bi zaman sonra geciyo.. bacaklarını karnına dogru hafifce ittir kaka masajları var onları yaparsan rahatlar bi de sıcak havlu koyuyodum ben anında susup uyuyodu
ErtugrulAnnesii Belinay bizimkide ilk doğduğunda öyleydi gazdan dolayı yapıyolar geçiyor endişe etmeyin
Belinay [bilinmeyen] bnde oyleyim o inledikce kalkiyrm uyandi saniyorum ama uykusunun içinde yapiyor nekadar zamn sonra geçti sizinki acaba
Eag Kontrollü yüzüstü uyursa inlemiyor ya da kendi kafasını kendi çevirebiliyorsa boğmuyorsa kendini. Benim oğlum çevirebiliyordu o yüzden yüzüstü uyuttuk. İnlemeler kesildi bu şekilde