2 akşamdır bizde aynı durumdayız maalesef uyku düzeni oluştu diye sevinirken 2 akşamdır mahvoluyorum 🤦🏽♀️Uykusunda ağlıyor dalamıyor diş bizde de çıkmadı henüz atak haftasına baktığımda 29/30 haftalar arası anne ve babaya düşkünlüğü artacak kaybetme korkusu yaşayacak diyor sanırım ondan çünkü çok şükür herhangi bir sağlık ile sıkıntımız yok 🥰geçecek ama insanda güç kuvvet kalmıyor sürekli kucak istiyor yemek falan yapamıyorum hiç hep yanında yatacağım oyunlar oynayacağız kucakta olacak ek gıdasını bile hazırlarken mama sandalyesinde durmuyor 😂illa kucağımda olacak eşimde üzülüyor ona gitmiyor diye ondayken ağlıyor diye 😅sabır anneler sabır zor ama bunlarda geçecek Allah’ın izniyle🌼