Mrvlshn55_ Bebeğim yaşına girdi artık süt içirmek istiyorum ama nasıl verim tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum hanımlar doktorumuza da sorucm ama bir de size sorim dedim
Eminegokhan Mrvlshn55_ Ben 8.ayda doktorumuzun demesiyle başladım süte canm yarı süt yarı su olarak verdim hemen hemen 14.aya kadar böyle devam ettik bebeğim mamayla büyüdü 8.ayda mamaların hic birini kabul etmedi mecbur süte başladık
Serapp__ Mrvlshn55_ ben kızım 13 aylık olduğunda başladım inek sütüne. Cicibebeli ballı veya pekmezli süt içiriyorum. Gece uykusuna geçmeden önce. Bazende sabaha karşı acıkıyor uyanıyor o zaman içiriyorum. Kahvaltı da veriyorum bide. Doktorumuza sorup öyle başladım.
melodininoglu Mrvlshn55_ yarı süt. İki cici bebe. Diğer yarinina kaynar su. Ilık olucak işte biberon 😂 ben böyle veriyorum. 😜
Selinsu1 Mrvlshn55_ 10 aylikken mamayi kestim gunde 2 su bardagini gecmemek sartiyla sut veriyorum gece yatmadan genelde
DidemBaderin Merhaba benim kızımda 1 yaşına girdi bende sormustum süt vereyimmi diye izin vermedi bu korona zamanında mamaların içinde daha çok vitamin ve mineral var dedi mamaya devam edin dedi bizde ediyoruz.
Eminegokhan DidemBaderin Benm oğlum suan iki yasna gircek mama reddi yaşadık asla ama asla kabul etmedi hic bir mamayı nolduysa 8.ayda hala süt içiyor yemek yemesine rağmen bende süt vermemeyi düşünüyorum ama imkansız yemek yedirip yatryorum üstünde bi biberon süt içiyor