Ebruasel Anneler kızım 10 günlükken hırıltı solunumdan dolayı hastaneye yattı 13 gundur ordaydik bugun ciktik allaha sukurler olsun 🙏 Ama hırıltısı hala var sanki hastaneye ilk götürdüğüm gün gibi normalmi bu durum Başından gecen varmi boyle bir durum
ElifKaratas Ebruasel bizde 2 buçuk aylıkken yattık 10 gün canm suan 5.15gğnlüğüz o hırıltı ara ara oluyor sürekli
Azraninannesi Ebruasel aynisi benim basimdan gecti canim 20 gunlukken yatti 10 gun kaldi devam ediyo hiriltisi canim yavas yavas gecer insaAllah merak etme
Burcuceker Ebruasel merhaba benim oğlum 5aylık şuanda 8 gün bizde yoğun bakımda kaldık 3gun önce çıktık hastaneden doktor herhangi bir ilaç verdımı kullanmanız için ? biz sabah akşam hava veriyoruz ve şurup verdi onuda kullanıyoruz . şuanda hırıltımız azaldı gibi bişey size tavsiye ederim . elleriniz steril olması için dezenfektan ilaçlar var onlardan alın ve evde muhakkak ki bone ve maske takın bu doktorun önermesiydi bize evde yemek pişirmemeyeözen gösterin yada kızartma tarzı şeyler yapmamaya çünkü bunlar hırıltıyı tetikliyo
Yusufrony Alerji bölümüne götürün ikinci oğlunda 2 aylıkken hastanede yatık sonra sürekli görüntüsü olduğu için antibiyotik zaten yardım etmez alerji bölümünde götürdüm Bezmialem İstanbul çok iyi doktorlar var 3.5 şuan oğlum ve şükür her iki au doktora götürürdük takip altındaydık tedavi gördük sürekli ve oğlum şükür 2 aylık itibaren hasta olmadı her sene grip aşısı yapıldı hava verildı alerji şuruplar tabiki evde toz yumuşatıcilar parfümler sigara hayvan varsa uzak tutun battaniye ler bile pamuklu olucak gerçekten çok önemli her gün kış bile olsa oda havalandıralacağik
Aysses Yusufrony geçmiş olsun canım Bende alerji için bezmialeme gidiyorum bayan bir doktora gittik. Siz kime gitmistiniz
Perimasali89 Benim oğlumda ikinci kez bu teşhisle yattı hastanede ikinci yatışından sonra hastanede olmayan hırıltı taburcu olduktan sonra başladı 1 hafta oldu Buhara devam ettik çok faydası olmadı sanki günlük Sakız’ını tavada yaktık dumanını pamuğa sindirdik o pamuğu göğüs ve sırtına koyduk tesadüfimi bilmem ama geçti gibi birde doktorumuz hırıltı devam ettiği için reflü şurubu verdi sonrasında geçti hırıltı oda etki etmiş olabilir üç ay içinde üç kez bronşit atağı geçirdi şu an 7.5 aylık Pazartesi göğüs hastalıklarına götürüez
Busrasbaby 20 günlüklen bronşiolitten dolayı 13 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim. Şuan 3 ay 15 günlüğüz ve hırıltı halen devam ediyor. Hiç geçmedi. Ama öksürük olmadığı sürece hırıltısına alıştım.
Hcrakin KuZum hafif öksürüyordu ve hırıltısı vardı.hemen doktora götürdük ventolin şurup verdi gönderdi.3. Gün tekrar gittik birşey yok dedi 4.gün ateşlendi 40 ateşin gördük.cuma sabah tekrar doktoora geldik ve yatış verdi.1 hafta yatacakmışız.zatürre ve bronşit olmuş kuzum benim.anlayamadan oldu.hala inanamıyoruz.doktor 1 saatte bile ciğere iner dedi.ellerinde serumlar var ve sürekli hava veriliyor.sakın ihmal etmeyin.salgın var çünkü
Ebruasel Hcrakin aynen oyle goturdum doktora iyi hersey bir sure hastaliktan kalan seyler devam edebilir dedi Yogun bakimda bogazindan balgam cekmisler surekli sesi felan kısık Cok dikkat etmek lazım allahım esirgesin yavrularımızı🙏
Sodya Ebruasel bronsiolit nasil basliyo .bnmde oglum da sanki geniz akintisi var . Ben gripten bnden gecti sanirim. Boyle arada ciloz ciliz öksurtuyo sanki o akinti