Allah yardımcınız olsun zor bir süreç biz 40 günlükken farkedildi ikinci kontrolde düzeldi dendi içimiz rahat etmedi tekrar gittik ve ne düzelmesi tam tersi çok kötü durumdaydı üç bucuk ay olmasına rağmen biraz geç kalmışsınız dendi ama Allaha şükür pavlik bandaj tedavisiyle iki buçuk ayda düzeldi şimdi sürekli kontrol altındayız kötüden düzeldiği için üç ayda bir kontrole gittik yaşına kadar şimdi 18 aylıkken tekrar gidicez bence çok geç kalmadan alabildiğiniz herhangi bir hastaneye gidip gösterin balta limanından alırsanız orayada gidersiniz biyere takılı kalmayın biz dört doktora daha gittik ikinci doktora kalsa hemen ameliyat olması gerekiyordu ağla ağla içim çıkmıştı ogünlerde ayda bir banyo pişik hatırlamak bile istemiyorum Allah düşmanıma vermesin 😢