6,5 aylikken yurutec kullanmaya baslamisdim yaklasik 2 aydan sonra tutunub kalkmak istedigini gordum ve yuruteci birakdim.her sey dozunda ve dogri zamaninda okursa sorun olmaz bence.bende basta cok karsiydim ama yalniz olunca araya karantina falanda girince mecbur baslamisdim kullanmaya