AyLavYu Merhaba arkadaşlar. Oğlum 14 kilo, molfix 6 numara kullanıyoruz. Sleepy nin 6+ olanını gördüm. Molfix 6 dan geniş midir sizce? Yada bebeği 14 kilo olanlar siz hangi bezi kullanıyorsunuz? Kalıp olarak hangisi daha geniş?
58vildan Benim oğlum 18 kilo tüm markalarda 6 numara kullanıyorum. Ama benimkilee külot bez. Bi baby turco ve önlem cırtlı bez onlarsa gayet iyi oluyor
AyLavYu Mom987 sleepy den bende pek memnun değilim çok taşma yapmıştı. Ama 6+ yı görünce daha mı iyi olur diye düşünmedim değil