Zeynep_adem58 Ama cok riskliymiş makat olduğu için kordon dolanma riski ve bebegin omzunun çikma, kırılma ihtimali varmış. Doktorum tercih senin hiç birsey olmayadabilir, oladabilir dedi bende doktoruma çok güvendim ona biraktım. Çatım çok iyiydi zaten doktorum ters olmasaydı hiç sesin çikmadan doğum yapardın dedi ama hersey Allahtan, nasip kısmet. Bu arada sorunuz içinde doktorum o bebege baglı 38de donen hastam bile var demişti, o yüzden bizde 40a kadar bekleyecektik ama olmadı🥰