Kızlar merhaba bebegım on gün sonra altı aylık oluyor. Bugün mama sandalyesine oturtrum tam kendısını tartamıyor öne doğru düşüyor arkadasımda motor gelişimi geri dedi çok uzuldum normal mı degıl mı bılemedım ılk bebegım tecrubesızım algısı tepkılerı ıyı ama kaslarında bır sorun yoktur ınsallah doktora gotursem mi