1prens1prensesannesii Kızlar hep önce ya alt 2 diş ya üst 2 diş çıkar diye okumuştum. Oğlum 10.5aylık bir alt 1 üst çıktı normal mi?
Nursma 1prens1prensesannesii bebeğimin önce üst yan kesici dişi çıktı şuan 9 disi var 3 tanesi daha uzamadı azı dişleri bile çıktı ama alt yan kesici dişleri çıkmadı daha. 🤷
Alinduru 1prens1prensesannesii yanlış bilmiyorsam eğer sıralama bebekten bebeğe değişiyor. Kızım mesela azı dişleri çıkarırken öndekilerden de çıkmayanları çıkarmıştı.
1prens1prensesannesii Nursma oğlumun da 1 üst ön kesici 1 alt ön kesici çıktı. Normalde ya 2 alt ön kesici ya üst 2 ön kesici çıkar diyebiliyorum da tek tek çıktı normal mi acaba
Nursma 1prens1prensesannesii diş sırası bebekten bebeğe değişiyor canım kızımın da üstte 6 alt önde 2 dişi var daha 1 tane de azı tamam başka yok. Sıralamaya göre olsa alt yandakilerin çoktan çıkması lazımdı ☺️
_Twinkle_ 1prens1prensesannesii bence normal bizim ilk alt çıktı ikisi bir patladi sonra üst yanlar çıktı ön dişleri cikmadan