Arkadaşlar mayıs ayında bebeğimin doğum günü konsept olarak patron bebek düşünüyorum fakat doğum gününde nasıl hediyelikler yaptırabilirim aile arasında kutlayacağım öyle 20 30 kişi değil 8 kişiyiz bunun için kendim de hazırlayabileceğim hediyelikler varsa fikirlerinize açığım