Bebeğim 2 aylık, kolik sancıları resmen mahvetti bizi(kocamı, beni ve bebeğimizi) bazen saat 13:00 da başlıyor ağlaması akşam 7 ye kadar. Gündüz eşim işte oluyor tek başıma uğraşıyorum ne yalan söylim bazen ben de oturup bebeğimle ağlıyorum çünkü elimden hiçbir şey gelmiyor ve bu beni çok mutsuz ediyor.Evliliğimiz bile etkileniyor, Allah herkesin yardımcısı olsun.Şuan ailemin yanındayım bazen 5 kişi zor idare ediyoruz.