MinikBugram Bebeğim 2 ay 24 günlük ellerinin içi ve ayakları çok terliyor şöyle ki çorap ıslanıyor çıkarıyorum ayakta sallarken bizim eşofmanlarımız ıslanıp ayak izi çıkıyor o kadar çok yani😭 daha önce bu durumu yaşayan oldu mu neden olabilir acaba 🤔
1prens1prensesannesii MinikBugram oğlum da olmuştu bir süre. Doktora götürdüm. Bir hastalık belirtisi değil genetik olabilir dedi. Sonra geçti