Doktorumuz mama raporu çıkardı ama alacağım mamayı sağlık ocağına filan yazdırmam gerekiyor mu
Ecmnr ya doktorunuz ya aile hekiminiz yazıyor aylık olarak
MinikBugram çok teşekkür ederim