Kızlar iyi akşamlar şimdi ben 15 gün önce adet gördüm cerazette kullanıyorum normalde olmazdım ilacı 1 ay kadar bırakıp yeniden başladım bu ay adet oldum 10gün kadar sonra kesildi tekrar az az kanamam var Buda ilacı kullandığım için çünkü adet olamıyordum ama Böyle ara ara kanamam oluyordu ilacı kullandığım için sorum su yarın 15 gün olacak özür sayılır mı