Anneler bu ilacı doktorumuz bugün kızımda alerji olabileceğini düşünüp yazdı fakat içeriğini okuyunca vermekten korktum. İlacı kullanan anneler var mı? Bebeklerinize nasıl etki yaprı? Ayrıca 2 yaş öncesi asla kullanmasın yazıyor içinde bunu nasıl kullanmalıyım. Kızım 8 +12 de şuan.