ben tadimlara basladigimda tek baslarina verip , sonrasinda reaksiyon gostermediklerini birbiri ile karistirarak verdim. ama ilk kez verdigim seyi tek verdim ilk gun. sagliktan ziyade, hayatinda ilk kez yiyecek tadinabaksin falan diye. yoksailk kez verdigim seyi reaksiyon gostermemis oldugu , önceden 3 gun uygulayıp verebilecegimi gordugum seylerle beraber versem birsey olmazdi bence.
meyveyi sonraya birakmadim bi de. ne zaman tadarsa tatsin sebzeden daha cok sevecekse o zaman da oyle olacak zaten.o yuzden mevsimin taze meyve ve sebzelerini tattirdim