Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum kızım bugün tam 3 aylık oldu dünyaya geleli ama hiç gülmüyor göz Kontağı var agular falan da yapıyor tabi Eşref saatiyse genel olarak huysuz ağlak bir bebek hadi o normal diyorum gerçi hep ağlıyor doktora da gittik colik bir bebek dedi çok şükür gaz problemimiz yok kakasını da kendi kendine yapabiliyor sizce sebepleri nelerdir acaba dünyaya geldiği için mi mutsuz diye düşünüyorum 🤔 Lütfen bana bir fikir verin 2020 de doğan bebeklerin bir çoğu böyleymiş diyorlar doğru mu?