deletedmom01
[bilinmeyen] Canım kundak var kundak var yani çocuğu sıkıca sarmak zaten yanlış yarım kundak yaparsan eğer sadece kolları sarıyorsun o da elleriyle kendini uyandırmaması için bacakları açık kalıyor sen nasıl kundak yaptın bilmiyorum ama bu şekilde yaparsan sorun olacağını sanmıyorum ben çoğunlukla öyle yapıyorum çünkü
YazCilegi
deletedmom01 Kesinlikle katılıyorum
Merveedd
deletedmom01 kesinlikle katılıyorum👍
Nrtn00
Evet aynı sey bizimde basımıza geldi 2 cm fark war dedi sağ ve sol kalca arasında ama sınır 6 cm’miş
Bendr yarım kundak yapıyorum sadece kollarını baglayarak yoksa diğer türlü olmuyor uyumuyor. Ama korkmayın gecicek her cocukda olabılıyormuş
Nrtn00
[bilinmeyen] benim bebeğim erkek aksıne. Nekdar doğmustu boy ve kılo
Nrtn00
[bilinmeyen] bizimki okadar da değil aslında 3600 kg boyuda 50 cm di . Bana ceken cocuk aslında her bebekde görülmesi normal bu zamanda kalca ultrasonu cekılmemeli bebeklerde olağan durum korkmayn ikinci aydan sonra aynı çıkarsa endiselenin ddi biraz icime su serpilmişti.-ama dr’lar istiyor işte
GmzSnn
Bende akşam yatarken hep kundak yaptım iki oğLumuda ikisindede sorun oLmadı
Nrtn00
[bilinmeyen] bende öyle cok üzülmüştüm ama gecicek sıkmayın canınızı. Ben simdi haftaya baska bir dr tekrar götürücem iki haftadır cift bez baglıyorz bizde. Sıcaklardada hiç iyi olmuyor ama mecbur 😖
deletedmom01
[bilinmeyen] Bana göre kundak yapmanın amacı bebeğin rahat uyuyabilmesi benim oğlum sürekli elleriyle kendini uyandırıyordu annem bana kundak yap derdi ben yapmazdım bir gün denedim ama kundak değil başörtüsüyle ellerini çok hafif sardım denemek için ve çok güzel yattı sonra zaten yarım kundak yapmaya başladık şuan 3 aylık 2 aydır yapıyorum 3 gün önce kalça testi yaptırdım bir sorun çıkmadı bebekten bebeğe fark eder mi bilmiyorum
GmzSnn
[bilinmeyen] benim kundak yapma sebebim eLiyLe koLuyLa kendini sıçratıp uyandırmasıydı öyLe aşırı sarmadım hiç sadece kundağın içinde kaLabiLecek kdr sarıyodum
1PrensAnnesi
[bilinmeyen] kundaklama çok doğru bi işlemdir bebeği anne karnında hissettirir rahatlatır ağlama ve gaz sorunu uyku problemine birebirdir yanlış bilgi vermeyin lütfen belki yanlış kundakladınız o kadarını bilemem ama YARIM KUNDAK diye bi şekil var doktorunuzdan da öğrenebilir int ortamında da bakabilirsiniz nasıl olduğuna çok geçmiş olsun oldukça genel bir sorundur çift bezle genelde düzelmeyen duymadım👍🏻 Geçer endişe etmeyin
deletedmom01
[bilinmeyen] Anladım ama düzelebilir bir şey bu yarım kundak her zaman daha iyi geçmiş olsun
GmzSnn
[bilinmeyen] çok geçmiş oLsn düzeLir çünki daha yumuşak onLarın kemikLer biLe tazezik üzüLmeyin ben bacakLarını sarmıyodum zaten sadece kendini uyandırmaması için yaptım we uykusu uzamıştı bu sayede
1PrensAnnesi
[bilinmeyen] YARIM KUNDAK her zaman doğrudur aksini iddia eden doktor bana göre size göre konuşmuş doktordur sonuçta siz şuan sıkıntılısınız kalça çıkığından dolayı sadece kendi doktorunuz ve çevreniz değil bi kaç ünlü çocuk doktorunuda okumanızı nacizane tavsiye ederim neticede can büyüteceksiniz doğru bilgiler şart 👍🏻 benim doğrum diye bişey söz konusu olamaz bile sağlıkta senin benim olmaz☺️ Hele hele bir bebek için asla olmaz
Lohusalığın verdiği stres ve evladının durumundan ötürü sizi anlıyorum tekrar geçmiş olsun tekrar ediyorum doğru bilgiye itin herkesi siz yaşamışsınız ama sizin eksi dediğiniz eksi olmayabilir
hvvgcr
[bilinmeyen] geçmiş olsun canım . Zaten bu yüzden uzmanlar yarı kundak yapmayı öneriyor
1PrensAnnesi
[bilinmeyen] bu arada konu başlığınızı tam kundak yapmayın olarak düzeltiyorum 🙏🏻
MTkutay
[bilinmeyen] biz sağlık ocağına gittik boy kilo analizi için orda ki hemşire boyunu tam olcmedi tam ölçmek için bacağını düz yapmam lazım o da zararlı olur dedi
Srpege
[bilinmeyen] benim doktorum yarım kundak yapabilirsin dedi. Çok daha güvende hissederek uyuyor. Ya da woombie kundak var mesela 22ödüllü doktor onaylı.
Kundak doğru yapılırsa onaylanan birşey aslında...
Nekwa
[bilinmeyen]
Canım 2. Oğlumu büyütuyorum sıkı kundaga bende karşıyım ama kundaktan olsa eger hepimiz herkesin kalcasi çıkık olması gerekmiyor muydu?
Doğuştan veya doğumdandır o.
Hiç kafana takma su gibi daha onun kemikleri yerine gelir inşallah