Bebekleri erken yatırın diyorlar ya en geç 9 da uyusun diye. Bebeği 9 da yatırdığımda gece 12 gibi uyanıyor bir daha çok zor uyuyor 🤦♀️ e ben de 9 da onunla uyuyamıyorum denedim olmuyor 🤦♀️ siz nasıl yapıyorsunuz. Erken yatırsam gece gözler fıldır fıldır oluyor