Zemzemss bende öyle yapıyordum da doktor sütu bırak isthsizliginin sebebi süt dedi ve bırakmaya karar verdim şu an geri mama mi alsam diyorum artık kâr dan çok zararı varmış sütun bir haftadir yemek yemiyor sütten dedi kaç kez içer sütü bir kere mi acaba