siyah_kalppp 6aylık oğlum 5 gündür birden ağlamaya başlıyor karnı tok altı temiz gazı yok nesi var anlamıyorum gündüzleri gülüyo oynuyor akşam olduğunda kıyametler kopuyor sizce ne olabilir cok çaresiz hissediyorum kendimi 😭
bicirik siyah_kalppp Dişleri geliyordur.Birden çığlık atarak ağlamaya başlar 1 hafta falan sürüyor ve incileri görüyorsunız😊
siyah_kalppp Lütfen görün yazdıklarımı kimse görmüyor böle önemli konuları başka konular olunca postlar dolup taşıyor
Baldantatli Gunduz uykularu nasıl yeterli gelmiyor olabilir yada son yemegini kacta yiyip yatiyor sindirememis olabilir bunlar da önemli
siyah_kalppp Baldantatli gündüzleri cok fazla uyuyan bi bebek değil en az bir saat en fazla iki saat uyuyor saat 10 gibi mamasını içiyor 11 buçuk da falan uyuyor hiç böle bi bebek değildi son 5 gündür ağlarken krizlere gitcek gibi oluyor
Baldantatli siyah_kalppp disleri dipten cikmaya basladiysa o da yapabilir dis kasiyicalri sogutip kullandırabilirsiniz sogan rendeleyip suyunu sogutuo elinizle masaj yapabilirsiniz
siyah_kalppp Baldantatli ay bilmiyorm valla hepsini yapıyorum deniyoruz ama belirti de yok cıkacak gibi ben kızımda böyle şeyler görmedim hiç sorunsuz çıktı zaten unuttum herseyi uzun bi aradan sonra olunca elim ayağıma dolanıyor ağlayınca
bicirik siyah_kalppp hiç belli olmuyor kızım bir hafta çoğlık atarak uyandı sonra yapmadı yemek yedirirken kaşığa dişi değdi öyle anladım🌼 şimdi obür dişler geliyor yine aynıyız☺️
siyah_kalppp bicirik cok sağolun bakalım birimde aynı mı olacak yeter ki diş olsun sıkıntısı geçer yani 🥰